Гарантія
Якщо у Вас настав гарантійний випадок, будь ласка, зв’яжіться з нами. Перелік нормативно-технічної документації, вимогам яких повинні відповідати взуття та супутні товари:
- ДСТУ 2157 «Взуття. Терміни та визначення”;
- ДСТУ 2158 «Взуття. Дефекти. Терміни та визначення”;
- ГОСТ 26167: 2009 «Взуття повсякденне. ТУ»;
- ГОСТ 19116: 2007 «Взуття модельне. ТУ»;
Гарантійні терміни товарів згідно з ДСТУ: – Взуття: 30 днів з дня продажу через роздрібну мережу або з початку сезону. Відповідно до р . І ст.1 Закону України «Про захист прав споживачів»: Гарантійний термін — це термін, протягом якого виробник (продавець) зобов’язується здійснити безкоштовний ремонт або заміну відповідної продукції у зв’язку із запровадженням її в обіг. Термін служби – календарний термін використання продукції за призначенням, протягом якого виробник гарантує її безпеку та несе відповідальність за суттєві недоліки, що виникли з його вини. Термін служби дорівнює гарантійному терміну. У разі виявлення протягом встановленого гарантійного терміну недоліків виробник (продавець) діє згідно з нар. ІІ ст.8 Закону України “Про захист прав споживачів”. У разі закінчення гарантійного терміну звернення щодо недоліків не розглядаються. Гарантійний термін носіння (експлуатації) нараховується з дня продажу через роздрібну мережу або початку сезону (для взуття):
- Зимовий сезон з 15 листопада по 15 березня;
- Літній сезон з 15 травня до 15 вересня;
- Весняно-осінній сезон з 15 березня по 15 травня та з 15 вересня по 15 листопада.